Помри, щоб відродитись успішним або «Вітаю тебе, товариш ЛОХ!»

Якийсь нахабний учасник тренінгу: «Якось слабенько все, інформація відмінна, але вона є у відкритому доступі. За що вам платити-то? »

Якийсь не менше нахабний, але дуже чесний бізнес-тренер: “Бізнес тренінг – це лохотрон, ми просто продаємо своє ім’я, а бажаючі вчитися за рахунок компанії завжди знайдуться”.

І це, щоб ви розуміли, діалог двох реально існуючих нахабних людей.

І тепер, я думаю, Ви здогадуєтеся, про що піде мова в наступних кількох абзацах тексту.

«Тренінги особистісного зростання – це лохотрон, розводняк і спосіб заробити бабло на недалеких homo sapiens малою кров’ю. А також це небезпечні для життя збіговиська шарлатанів, їхніх вірних шісток і підконтрольних їм зомбі»

Чи згодні цим твердженням? Тоді, шановні скептики, вперед читати наступний матеріал.
Не згодні? Товариші зомбі, тим більше не радимо Вам його ігнорувати.

Суть

Суть тренінгів особистісного зростання – маркетинг. Так, все правильно. Не психологія і глибокі копання в душах стражденних, а маркетинг.

Особистісний ріст – це не більше, ніж рекламний слоган, приманка і маркетинговий хід.

І тепер ще більше суті:

Тренінги особистісного зростання такі привабливі для тих, хто їх організовує і проводить, по ряду причин. Перш за все, для проведення таких тренінгів не потрібна хоч скільки-небудь серйозна підготовка. Досить вловити загальні принципи і ти вже цілком собі повноцінний тренер особистісного зростання.

Ці загальні принципи тренінгу особистісного зростання дуже прості. Вони можуть бути сформульовані по-різному, але їх суть залишається однією і тією ж:

  • Смерть і відродження
  • Помри, щоб відродитися успішним
  • Перш, ніж стане набагато краще, стане набагато гірше
  • Дійди до краю, а потім
  • Добрий і злий поліцейський
  • Звільнися від комплексів, дитячих травм і затискачів
  • Звільнися від впливу батьків
  • Розшир свідомість

“Був я на тренінгу і не на одному, результатів – нуль. Під час самого тренінгу, звичайно, цікаво і емоцій багато! Але потім він закінчується і залишаєшся один на один із собою і невирішеними проблемами. А час і гроші, часом чималі, на їх рішення вже витрачені”

Чому так просто?

Щоб відповісти на це питання, пропонуємо Вам взяти участь в тренінгу «Створи свій тренінг».
Готові?

Таск перший:

Придумайте унікальну програму навчання. Або не дуже унікальну … або не програму… або не навчання. Яка різниця? Лохи все-одно не зрозуміють чи була у вас якась там програма. Придумали? Їдемо далі.

Обтікаюча назва: «Академія Богинь», «Курси виявлення сенсу життя», «Курси супермена», «Як не бути Васею …» та ін., та ін., та ін. Даю Вам 10 секунд … і … Далі!

• «Потужні» критерії навчання

Зціліть кармічні хвороби …
Відкриєте свою справжню сексуальність …
Навчіться дивитися на свого опонента як воїн …
Відкрийте давню чакру багатства під лівим мізинцем правої ноги …

Ваша черга. Я в Вас вірю! Є? Таск номер 4.

Реклама, відгуки та ін., та ін., та ін. Берете пару-трійку дружбаків, даєте їм по пляшці пива і вуаля, у вас є «Механік, який став Ілона Маском», «Вчителька, яка відкрила в собі Діту фон Тіз» і «Успішний бізнесмен Жора Зюськін – студент ПТУ»

Конкуруюча ціна. Пам’ятайте, Ви занадто круті, щоб вести тренінги безкоштовно або за дешево, але аж надто шляхетні, щоб брати занадто багато. Вибирайте золоту середину і не забудьте записати пару-трійку супер-дисків з додатково секретною інформацією, які будуть коштувати, як крило літака, але вже точно за три маха перевернуть на Вас вантажівку з мільйоном грошей і принцом на коні на додачу.

Трохи “поумнічать” для кращих продажів не завадить: можна нашпигувати тексти сайту або власну мову при обробці клієнта розумними термінами на кшталт «арт-терапія» або «гештальт-терапія»

Ну і ву-а-ля, ось він – рецепт бабла, сумнівної слави і доблесного титулу «тренера» з особистісного росту. Ось він – тренінг (коучинг, семінар, майстер-клас), який Вас нічому не навчить, нічого не дасть і дуже добре, якщо не зашкодить.

Невже все так погано?

Погано, але не так. Тренінги все-таки ІНОДІ можуть принести нам користь, але, найчастіше, в речах більш приземлених і вузьких (тренінг з продажів, ораторське мистецтво, ведення переговорів…). Головне – вибрати правильне, адекватне і корисне джерело. А ось тут то і починається справжня проблема під назвою: “ЯК ВИБРАТИ ЯКІСНИЙ ТРЕНІНГ?

  1. По-перше, слід розуміти, що взагалі таке “тренінг” (коучинг, семінар, майстер-клас). В першу чергу, це інформаційний продукт, створений для вирішення конкретного завдання: досягнення мети, оволодіння навичками. Тому, порада перша: скажіть чесно, чи допоможуть Вам отримані на тренінгу навички?
  2. Наступне – це кваліфікація тренера. Чи має взагалі право цей “супермен” навчати не-дуже-суперменів своїй майстерності? Чи зійшов він до того, щоб здобути освіту, скажімо, психолога чи педагога? Ключовим фактором його “супер сили” є навіть не можливість стріляти лазерами з очей, а здатність і бажання вчитися, а також багаж пройдених ним самим ХОРОШИХ тренінгів. Тому, не соромтеся, цікавитеся.
  3. Ще більш позитивну ознака – наявність власних книг або публікацій (рекламна стаття в газетці, 80% якої це “самовосхваляючі оди” – не береться до уваги). Його друкована діяльність може частково показати, наскільки широко і якісно тренер сам володіє тими навичками, які обіцяє передати.
  4. ТРОХИ і обережно ознайомтеся відгуками. Пошукайте по мережі, поспілкуйтеся зі знайомими. І ніколи не ведіться на відверті чудеса типу “вчора пройшов тренінг, а сьогодні – вже президент”.

Трохи висновків

Думки людей про бізнес-тренінги сильно розділилися. Деякі щотижня отримують новий сертифікат, сліпо мріючи, що ось-ось … а воно все ніяк.

Інші ПФикают і і посміюються над Куросава і Карнегі житомирського розливу. Найчастіше, прихильниками тренінгів виступають бізнес-тренери (з чого б це вони?). Затятими супротивниками – успішні підприємці, які дійшли до всього самі. Але істина, як і прийнято говорити, завжди десь посередині.

Не варто зовсім нехтувати можливістю стати краще, але вестися на кожного зустрічного також не варто. Оскільки ринок особистісного зростання в наші дні начебто переповнений, але в той же час напівпорожній, якщо оцінювати його з точки зору якості і корисності інформації, що подається.

Тому, панове, не будьте лохами, але й відвертий цинізм вам не товариш. Краща зброя проти крайнощів – інформація і аналіз. Пам’ятайте про це!

 

Всего комментариев: 0

Оставить комментарий

Ваш email не будет опубликован.

Вы можете использовать следующие HTML тэги: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>


Ми в соціальних мережах